Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de grote groene knop. Als je de bestelling plaatst met je account gaat dit nog sneller omdat we je al kennen. Geen account? Ook zonder account kun je bestellen, we hebben dan nog wel even je gegevens nodig.

Bestellen, Wijzigen, Annuleren, Toevoegen
- Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
- Hoe voeg ik een product toe aan mijn bestelling
- Als je een account hebt, kun je het product gewoon online bestellen. Bij het afronden van de bestelling selecteer je als verzendmethode: Combineer met bestelling 10000xxx.
- Als je geen account hebt laat het dan zo snel mogelijk aan onze klantenservice weten (liefst telefonisch).
- In beide gevallen:
-
- is het alleen mogelijk als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen;
- hoef je geen extra verzendkosten te betalen;
- worden de bestellingen samen opgestuurd;
- We houden wel de langste leverdatum aan van beide bestellingen.
- Hoe wijzig ik mijn bestelling?
Dit doe je via onze klantenservice. Wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen. Is je bestelling al verzonden? Dan kan je ‘m weigeren aan de deur of kosteloos retourneren.
- Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Dit doe je via onze klantenservice. Annuleren kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen. Is je bestelling al verzonden? Dan kan je ‘m weigeren aan de deur of kosteloos retourneren.
- Ik wil mijn adres wijzigen
- Dit doe je via onze klantenservice. Wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen. Nadat het pakket ons magazijn verlaten heeft, ontvang je een Track & Trace link. Daarmee kun je op de website van de bezorgdienst het afleveradres aanpassen.
- Bij kleinere producten die als brievenbuspost verstuurd worden, ontvang je geen Track & Trace en daarbij kan het adres ook niet meer aangepast worden.
- Wat is de verwachte leverdatum van mijn bestelling?
- Deze staat vermeld in de orderbevestiging die we naar je E-mail gestuurd hebben.
- Je kunt deze ook vinden bij Mijn bestellingen.
- Waarom heb ik nog geen orderbevestiging ontvangen?
- Controleer of er geld is afgeschreven.
- Door drukte op ons betalingsplatform raakt een betaling soms vertraagd. Heb je na 1 uur nog geen orderbevestiging ontvangen? Je bent het snelst geholpen via e-mail. E-mail ons een screenshot van je bankafschrift waarbij het transactienummer zichtbaar is en we sturen je dan de orderbevestiging toe.
- Check ook even je spam-box, soms komt je orderbevestiging daar binnen.
- Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. Je kan je bestelling dan opnieuw plaatsen.
- Ik kan niet meer inloggen
- Via Wachtwoord vergeten kun je een nieuw wachtwoord aanvragen.
- Wat is de status van mijn bestelling?
In Mijn bestellingen kun je de status zien.
Bezig met verwerken
- Je bestelling is nog niet compleet om verzonden te worden.
Geanuleerd
- Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. Je kan je bestelling dan opnieuw plaatsen.
Voltooid
- Nadat het pakket ons magazijn verlaten heeft, volg je het via de Track & Trace link op de website van de bezorgdienst van jouw bestelling. Je vindt deze link in de verzendbevestiging.
-
Bestellen
- Bestellen, Wijzigen, Annuleren, Toevoegen
- Advies en hulp bij kiezen
- Voorraadstatus producten
- Outlet Producten
- Klachten
- Laagste prijs garantie
- Zakelijke klanten
-
Betalen
- Betaalmogelijkheden
- Cadeaubonnen en Kortingscode
- Shoptegoed
- Facturen
- Betaling mislukt of geweigerd
- Terugbetalingen
-
Bezorgen en Ophalen
- Bezorg- en ophaalopties
- Bezorgproblemen
- Verzendkosten
-
Retourneren en Garantie
- Garantievoorwaarden
- Retourvoorwaarden
- Retour aanmelden
- Product verpakken voor retour
- Retourstatus