Controleer of je factuur in Mijn bestellingen staat.
Facturen
- Wat als ik mijn factuur nog niet heb ontvangen?
- Hoe kan ik mijn factuur wijzigen?
- Stuur ons een E-mail en vermeld hierin je ordernummer en wat je in je factuur wilt wijzigen. Dit kan tot 30 dagen na de datum die op je factuur staat. Je krijgt dan van ons binnen 3 werkdagen een aangepaste creditfactuur in je mailbox. Hierdoor komt je huidige factuur te vervallen.
- Heb je vragen over je zakelijke factuur? Neem dan contact op met jouw accountmanager.
- Wat als mijn factuur niet klopt?
Stuur ons een E-mail en vermeld hierin je ordernummer en wat er niet klopt. Je krijgt dan van ons binnen 3 werkdagen een aangepaste creditnota in je mailbox.
- Waar kan ik mijn factuur vinden?
Zodra we je betaling hebben ontvangen, sturen we de factuur altijd per mail als bijlage van je orderbevestiging. Je kunt je facturen ook downloaden in Mijn bestellingen.
-
Bestellen
- Bestellen, Wijzigen, Annuleren, Toevoegen
- Advies en hulp bij kiezen
- Voorraadstatus producten
- Outlet Producten
- Klachten
- Laagste prijs garantie
- Zakelijke klanten
-
Betalen
- Betaalmogelijkheden
- Cadeaubonnen en Kortingscode
- Shoptegoed
- Facturen
- Betaling mislukt of geweigerd
- Terugbetalingen
-
Bezorgen en Ophalen
- Bezorg- en ophaalopties
- Bezorgproblemen
- Verzendkosten
-
Retourneren en Garantie
- Garantievoorwaarden
- Retourvoorwaarden
- Retour aanmelden
- Product verpakken voor retour
- Retourstatus