- Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt.
- Hoe nu verder?
- We lossen je klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer je contact op neemt met onze klantenservice.
- Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
- Wij zullen uw klacht binnen 5 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte brengen.
- Hebben wij je niet naar tevredenheid kunnen helpen? Dan kun je ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk
- Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
-
Bestellen
- Bestellen, Wijzigen, Annuleren, Toevoegen
- Advies en hulp bij kiezen
- Voorraadstatus producten
- Outlet Producten
- Klachten
- Laagste prijs garantie
- Zakelijke klanten
-
Betalen
- Betaalmogelijkheden
- Cadeaubonnen en Kortingscode
- Shoptegoed
- Facturen
- Betaling mislukt of geweigerd
- Terugbetalingen
-
Bezorgen en Ophalen
- Bezorg- en ophaalopties
- Bezorgproblemen
- Verzendkosten
-
Retourneren en Garantie
- Garantievoorwaarden
- Retourvoorwaarden
- Retour aanmelden
- Product verpakken voor retour
- Retourstatus